نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتریان هتل سیس ذاتاً نرمافزاری چندزبانه است و به صورت پیشفرض از چندین زبان رایج دنیا پشتیبانی مینماید و تعداد این زبانها در حال افزایش است. در حال حاضر هتل سیس به زبانهای فارسی، انگلیسی و فرانسوی قابل استفاده است.
به صورت پیشفرض سامانه بر طبق زبان تعیینشده در پروفایل مهمان نمایش داده میشود. برای مثال بخش پذیرش میتواند زبان پیشفرض کاربر را روی انگلیسی تنظیم کند. سپس مهمان در حساب کاربری خود چه در پورتال و چه در اپلیکیشن موبایل امکان تغییر زبان سامانه را دارد و میتواند نرمافزار را در زبان دلخواه خود مشاهده نماید.
روند افزودن زبان جدید به سامانه بسیار ساده و مشخص است. یک فرآیند ساده و کاربرپسند برای افزودن زبان جدید و محتوای مرتبط با آن در نظر گرفته شدهاست تا نیروهای داخلی هتل بتوانند مستقیماً و به آسانی زبانهای جدید و محتوای مربوط به آنها را وارد نمایند. زبان جدید خودبخود در اپلیکیشن بارگذاری میشود و نیازی به انتشار نسخهی جدید و بهروزرسانی آن نیست. بنابراین در مواقعی که هتل نیاز به افزودن یک زبان جدید دارد میتواند این امر را به صورت مستقل انجام دهد. بهعلاوه امکان تغییر ترجمهها نیز فراهم است. به صورتی که هتل میتواند عبارات و سرفصلهای مختلف سامانه را شخصیسازی کند.
گرچه مهمان درخواستهای خود را به زبان تنظیمشدهی خود ارسال مینماید، اما از آن سو در پنل مدیریت، شما این درخواستها را به زبان فارسی مشاهده خواهیدکرد. این ویژگی بهویژه برای مهمانانی که تسلط کافی به زبان انگلیسی ندارند مهم است و علاوه بر کاهش مراجعات غیرضروری و تسریع گردش کار، مشکل برقراری ارتباط بین هتل و مهمانان را تا حدود زیادی حل میکند. در موارد انتخابی این امر بهراحتی انجام میشود. در مواردی که مهمان پیام یا توضیحاتی را بنویسد نیز در تلاش هستیم تا از طریق مترجم آنلاین گوگل پیام در پنل مدیریت ترجمه شود.
پشتیبانی ۲۴ ساعته در ۷ روز هفته
برای تغییر این متن بر روی دکمه ویرایش کلیک کنید. لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است.