Menu Close

در اپلیکیشن هتل‌‌سیس (نسخه ی موبایلی)، چه در پنل مهمان و چه در پنل مدیریت هتل، هر پیامی به صورت نوتیفیکیشن (push notification) روی گوشی دریافت می‌شود. وقتی مهمان درخواستی را در سامانه ثبت کند، مدیریت هتل یا بخش مربوطه با یک نوتیفکیشن از وصول این درخواست یا سفارش آگاه می‌شود. وقتی مدیریت هتل یا مدیریت بخش این درخواست یا هر وظیفه‌ی دیگری را به یکی از کارکنان محول کند نیز، شخص دریافت‌کننده‌ی این وظیفه با یک نوتیفیکیشن از این امر آگاه شده و مهمان نیز از روند انجام درخواست‌هایش به همین شکل آگاه خواهدشد. 

در تمامی صفحات سامانه، بخش اعلانات (notifications) در کناره‌ی صفحه قابل مشاهده و در دسترس است. مهمان در این بخش وضعیت درخواست‌های ثبت شده را مشاهده می‌کند. همچنین پاسخ‌هایی که از طرف پنل مدیریت به درخواست‌هایش داده‌شده را نیز در این بخش می‌تواند ببیند. مدیریت نیز به این شکل سفارش‌ها و درخواست‌های رسیده را از نظر دور نخواهدداشت. 

 

درخواست دموی سامانه

شما می‌توانید برای دریافت دموی سامانه هتل‌سیس از منو “دمو سامانه هتل‌سیس” این سامانه را مشاهده کنید.

 

پشتیبانی ۲۴ ساعته در ۷ روز هفته

برای تغییر این متن بر روی دکمه ویرایش کلیک کنید. لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است.