سامانهی هتلسیس را میتوان روی هر وسیلهای که به اینترنت وصل میشود و دارای مرورگر است مورد استفاده قرار داد؛ بدون نیاز به نصب نرمافزار میتوان از امکانات سامانه در پورتال آن استفاده نمود؛ با هر وسیلهای از لبتاپ و رایانهی شخصی تا تلویزیون هوشمند. همچنین مهمان میتواند با موبایل یا تبلت خود، با نصب اپلیکیشن یا از طریق وبسایت، با هتل در ارتباط بوده و سفارشها و درخواستهای خود را ثبت کند.
برای ارتباط با نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتریان هتل سیس نیازی به حضور مهمان در شبکه داخلی هتل نبوده و مهمان میتواند هنگامی که بیرون از هتل است نیز به سامانه دسترسی داشته باشد و با بخشهای مختلف هتل در تعامل باشد. مهمان هتل میتواند در خارج از هتل نیز سفارش یا درخواستی ثبت کند. حتی برخی موارد مانند اطلاعات هتل و شهر محل هتل را میتواند پیش از اقامت در هتل، حتی بدون لاگین در سامانه، مشاهده کند.
مدیریت و کارکنان هتل نیز با نصب اپلیکیشن مخصوص خود، درخواستها و پیامهای مهمان را روی گوشی خود دریافت میکنند. نوتیفیکیشن دریافتی مدیریت را به صورت لحظهای از درخواستهای باخبر میسازد. مدیریت، درخواست را بررسی و به عنوان یک وظیفه به بخش یا شخص مربوطه محول میکند. فرد مذکور نیز نوتیفیکیشنی روی تلفن همراه خود دریافت مینماید. پس از انجام آن وظیفه، از طریق سامانه، مدیریت را از انجام درخواست باخبر میکند.
مهمان چه با استفاده از سامانهی تحت وب و چه از طریق اپلیکیشن، چه از طریق موبایل خود و چه از طریق هر دستگاه دیگری، سفارش یا درخواستی را ثبت کند، همهی این درخواستها در سیستم به صورت یکپارچه ثبت شده و تداخل یا بینظمی در سامانه رخ نمیدهد. نرمافزار و پورتال روی تمام این دستگاهها کاملاً سینک شدهاست. به این صورت، هر درخواست یا پیامی از سوی مهمان، با هر وسیلهای که به سامانهی هتلسیس متصل شدهباشد، به راحتی و به صورت لحظهای ثبت شده و به پنل مدیریت هتل ارسال میشود. هتل نیز میتواند روی هر وسیلهای، چه از طریق پورتال (در مرورگر وب) و چه از طریق اپلیکیشن (روی تلفن همراه یا تبلت)، نوتیفیکیشن را دریافت و پیام را مشاهده کند.
پشتیبانی ۲۴ ساعته در ۷ روز هفته
برای تغییر این متن بر روی دکمه ویرایش کلیک کنید. لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است.