فرایند دریافت سفارشها یا درخواستهای مهمانان تنها با چند کلیک و تنها در چند ثانیه انجام میپذیرد و این سفارشها و درخواستها در همان لحظه به مدیریت و کارکنان هتل میرسد. مدیریت (در صورت استفاده از سامانه در قالب اپلیکیشن موبایل) درخواستها را که میتوانند شامل سفارش غذا، خدمات خانهداری، رزرو تاکسی یا مواردی از این دست باشد، به صورت نوتیفیکیشن روی تلفن همراه یا تبلت دریافت خواهدکرد. به هر درخواست یک شمارهی پیگیری یکتا اختصاص مییابد که پیگیری آن را آسان میکند.
درخواستها به محض ثبت توسط مهمان در کارتابل هر یک از کارکنانی که به آن دسترسی داشتهباشند، قابل مشاهده و پاسخگویی میباشند. درخواستهای مهمان میتواند (بر اساس درخواست شما) به پنل مدیریت یا مدیر بخش مربوطه ارسال شود یا مستقیماً به دست کسی که مسئول انجام آن درخواست است، برسد. حتی میتوانیم سامانه را طوری تنظیم کنیم که درخواستهای مختلف، بر حسب نوع، مستقیماً به هر یک از افراد فوق ارسال شود. دریافتکننده میتواند هم به درخواست مهمان پاسخ بدهد (مثلاً اعلام این که درخواست در حال بررسی است یا این که تا چه زمانی انجام خواهدشد) و هم میتواند این درخواست را به عنوان وظیفه به کارتابل شخصی که باید آن درخواست را انجام بدهد، ارسال کند. شخص دریافتکننده نیز بعد از انجام درخواست، این امر را در سامانه ثبت میکند. چنین فرایندی قطعاً سرعت و کیفیت خدمترسانی هتل را به میزان قابل توجهی بالا برده و در نتیجه افزایش رضایتمندی مهمانان هتل را در پی خواهدداشت.
سفارش از رستوران و کافهی هتل:
در بخش سفارش غذا، مهمان میتواند ابتدا از بین رستورانهای هتل گزینهی دلخواه خود را انتخاب و منوی این رستوران را مشاهده کند. حتی اگر با غذاهای رستوران آشنا نباشد، توضیحات و مشخصات هر غذا در کنار آن آمدهاست تا کار انتخاب غذا برای او ساده شود. همچنین امکان سفارش از نوشیدنیها و سایر آیتمهای کافه نیز در این قسمت گنجانده شدهاست. برای منوی کافه هم میتوان توضیحات و اطلاعات آیتمهای منو را قرار داد.
در صورتی که هتل دارای بیش از یک رستوران باشد و گروه مهمانان در یک وعده از رستورانهای مختلف هتل غذا سفارش دهند. میتوانیم گزینهی دلخواه شما را در سامانه تنظیم کنیم؛ بهطوری که در صورت ترجیح شما فیش هر رستوران جداگانه صادر شود، یا این که فیش همهی رستورانها یکجا صادر شود.
سفارش تاکسی:
مهمان میتواند از هر مبدأ به هر مقصد درخواست سفارش رزرو تاکسی بدهد. آدرس مبدأ یا مقصد را میتواند در فیلد آدرس تایپ یا روی نقشه مشخص کند. بهعلاوه میتواند برای هر تاریخ و ساعتی (در دورهی اقامتش در هتل) و به تعداد دفعات دلخواه تاکسی رزرو کند.
رزرو میز در رستوران و کافهی هتل:
برای رزرو میز هم نیازی به مراجعهی حضوری مهمان به کافه یا رستوران هتل نیست. میتوان تنها با چند کلیک، رستوران یا کافهی مورد نظر را انتخاب، تاریخ و ساعت و تعداد نفرات را مشخص و رزرو را ثبت نمود. در قسمت توضیحات میتوان درخواستهای جانبی (مثلاً درخواست میز کنار پنجره یا هرگونه آمادهسازی پیش از حضور مهمان) را هم قید نمود.
درخواست شارژ مینیبار:
مهمان بدون این که از اتاق خارج شود یا خدمات را شمارهگیری نماید میتواند تنها با چند کلیک درخواست شارژ مینیبار را ثبت کند. علاوه بر این در بخش توضیحات میتواند هر گونه درخواست جنبی در این خصوص را ثبت نماید. با ثبت درخواست، کارکنان هتل در اسرع وقت برای اجرای درخواست مهمان اقدام و به اتاق او مراجعه خواهندکرد.
درخواست صورتحساب:
مهمان میتواند در هر زمانی از اقامت درخواست دریافت صورتحساب خود را بدهد و در صورت تمایل با استفاده از کارتهای بانکی متصل به شبکهی شتاب به صورت آنلاین نسبت به پرداخت آن اقدام نماید.
تغییر و یا تمدید اقامت:
مهمان میتواند درخواست خود برای تغییر یا تمدید اقامت را در این بخش ثبت کند. هتل درخواستها را بررسی کرده و مطابق مقررات خود درخواست مهمان را پردازش میکند. با این روش مراجعات حضوری دیگر ضرورتی ندارد.
سفارش خدمات البسه:
برای سفارش خدماتی مانند خشکشویی، اتو کشی، درخواست رختآویز یا کاور اضافی و غیره نیز بخشی در سامانه در نظر گرفته شده تا مهمان بتواند بدون مراجعهی حضوری این خدمات را درخواست نماید. در این بخش نیز مانند سایر بخشها، جایی برای توضیحات (مثلاً نحوهی شستشوی خاص یک نوع لباس) در نظر گرفته شده تا مهمان بتواند تمام نیازمندیهای خود را با هتل در میان بگذارد.
بیدارباش:
با استفاده از این امکان، مهمان میتواند بخش پذیرش را در جریان زمان درخواستی خود برای بیدارباش بگذارد.
درخواست از خانهداری:
برای درخواست آیتمهای شوینده و بهداشتی، حوله یا نظافت اتاق به این بخش مراجعه میشود. مهمان قادر است به صورت جزئی و دقیق موارد مورد نیاز خود را انتخاب و درخواست خود را ثبت نماید. در صورتی که درخواست خاصی هم داشتهباشد که در گزینههای موجود نیامدهباشد، میتواند موارد مورد نظرش را در فیلد توضیحات ذکر نماید.
گزارش مشکلات:
برای گزارش مشکلات فنی و تأسیساتی نیز بخشی در سامانه در نظر گرفته شدهاست. هرگونه خرابی در سیستمهای برقی، شیرآلات، سیستم فاضلاب یا تهویهی اتاق با امکان انتخاب جزئیات و ذکر توضیحات لازم، در این بخش قابل گزارش است.
موارد دیگر:
از آنجا این سامانه روی سیستم پردازش ابری (cloud) توسعه دادهشده و با وجود تیم متخصص R&D، همواره امکان ارتقا و بهبود آن وجود دارد. علاوه بر این که متخصصان ما، که خود بیوقفه در حال بهسازی و افزودن قابلیتهای جدید به هتلسیس هستند، آمادگی دارند تا پیشنهادها و درخواستهای شما را نیز برای افزودن ویژگیهای جدید به سامانه بررسی و به بهترین نحو ممکن اجرا نمایند.
پشتیبانی ۲۴ ساعته در ۷ روز هفته
برای تغییر این متن بر روی دکمه ویرایش کلیک کنید. لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است.