سیستم اتوماسیون و کارتابل الکترونیک

زیرعنوان: 
سیستم اتوماسیون هتل شما : پنل مدیریت و پنل مهمان

متن: 

اتوماسیون هتل

سامانه‌ی هتل سیس شامل دو پنل کاربری است؛ پنل مهمان و پنل مدیریت. این دو پنل مجموعاً سیستم اتوماسیون هتل شما را تشکیل می‌دهند. هر سفارش یا درخواست مهمان، به محض ثبت شدن در پنل مهمان، در کارتابل شما در پنل مدیریت دریافت می‌شود. مدیریت می‌تواند سطوح دسترسی و نقش هریک از کارکنان را در سامانه تعیین کند. هر یک از کارکنان علاوه بر داشتن یک کارتابل شخصی برای خود که در آنجا وظایف محوله را دریافت می‌کنند، برحسب مجوزهای مدیریت ممکن است به کارتابل عمومی هم دسترسی داشته‌ باشند.

مدیریت می‌تواند تعیین کند که سفارش‌ها به کارتابل بخش‌های مربوط (پذیرش، خدمات، رستوران و غیره) منتقل و در آنجا تقسیم شوند (یعنی به یکی از کارکنان واگذار شوند) یا این که توسط یک نفر (مدیر داخلی) تقسیم شوند. مدیر داخلی یا مدیر بخش می‌تواند پیش از این که وظیفه‌ی انجام هر سفارش را به فرد مسئول آن کار محول کند، با مهمان تماس برقرار کرده و درباره‌ی درخواست اطلاعات دقیق‌تری دریافت کند.

ویژگی های سیستم اتوماسیون هتل‌‌سیس

  • برقراری نظم در هتل و ارائه ی خدمات بهتر به مشتریان
  • امکان مدیریت ارتباط با مشتری و ارتباط آنلاین
  • تقسیم وظایف کارکنان هتل با صلاح دید مدیریت
  • پیاده سازی سیستم اتوماسیون اداری و آپدیت بودن مجموعه
  • در دسترس بودن و ثبت شدن تمامی اطلاعات
  • نظارت و بررسی مدیریت بر روی عملکردهاو داده ها
  • پرداخت هزینه ها می تواند به صورت اینترنتی انجام گیرد.
  • درخواست های مشتری فراموش نمی گردند.

کارتابل الکترونیکی هتل

وظیفه‌ی محول‌شده در کارتابل شخصی فردی که وظیفه به او محول شده، قرار خواهدگرفت و او با دریافت یک نوتیفیکیشن از این امر آگاه خواهدشد. این شخص وظیفه‌ی محول‌شده را انجام داده و در سامانه وضعیت آن را از «در حال انجام» به «انجام‌شده» تغییر می‌دهد. مدیریت قادر است به راحتی بر انجام وظایف (درخواست‌های مهمانان) نظارت کند. همچنین هر نوع گزارشی که مد نظر مدیریت باشد، از سامانه قابل استخراج است؛ مدت زمان انجام درخواست‌ها، تعداد درخواست‌هایی که توسط هر یک از کارکنان یا هر بخش در یک بازه‌ی زمانی انجام شده‌است و موارد دیگر. همه‌چیز در سامانه ثبت شده و قابل پیگیری و گزارش می‌باشد. و اینگونه اتوماسیون هتل شما شکل گرفته است.

مهمانان نیز می‌توانند نظرات خود را در قسمت ارسال نظرات با مدیریت در میان بگذارند. حتی این قابلیت وجود دارد که در نسخه‌های به‌روزرسانی بعدی گزینه‌هایی برای ارزیابی کیفی وظایف انجام‌شده از نظر مهمان گنجانده شود.