باشگاه مشتریان هتل

زیرعنوان: 
هتل سیس بستری برای باشگاه مشتریان

متن: 

 نرم افزار باشگاه مشتریان برای هتل ها

سامانه‌ی هتل سیس بستری مناسب برای باشگاه مشتریان هتل شماست. کاربران می‌توانند اپلیکیشن هتل را از پلتفرم‌های مختلف دانلود نموده و نصب نمایند. هر کاربر (به عنوان یک مشتری بالقوه) با ثبت نام در سیستم عضو باشگاه مشتریان هتل شده و می‌تواند از امکانات گوناگون سامانه استفاده کند.

دانلود اپلیکیشن هتل Android مهمان

لینک اپلیکیشن هتل ios مهمان

از جمله این که در پروفایل شخصی خود اطلاعات خود را وارد کند، تاریخچه‌ی اقامت‌های گذشته‌ی خود را با جزئیات مشاهده کند، وضعیت و صورت‌حساب اقامت فعلی خود را مشاهده و حتی اقامت آینده‌ی خود را رزرو و با پرداخت آنلاین آن را قطعی کند.

کاربران هنگامی که بخواهند در هتل اقامت کنند، بصورت خودکار قابلیت سفارش خدمات هتل به اپلیکیشن آنها اضافه می‌گردد. در زمانی که مشتری در هتل اقامت ندارد، طبیعتاً امکان ثبت درخواست خدمات برای او غیر فعال است؛ لیکن می‌تواند با هتل مکاتبه نماید، اطلاعات پروفایل شخصی خود را ویرایش کند، تاریخچه‌ی اقامت‌های پیشین خود را رؤیت و اقامت جدیدی رزرو کند.

به‌علاوه‌ی این که می‌تواند پیشنهادهای تشویقی (promotion) شما را دریافت کند. برای مثال اگر این کاربران در بازه‌ی زمانی خاصی هتل را رزرو نمایند بتوانند از ۲۰ درصد تخفیف استفاده کنند. در صورت اتصال سامانه‌ی مرکزی هتل به سامانه هتل‌سیس، می‌توان امکان رزرو آنلاین و در لحظه‌ی اتاق را به مهمانان داد.

تاریخچه‌ی اقامت مهمانان و جزئیات آن برای مدیریت هتل نیز قابل مشاهده است. شما می‌توانید هر نوع گزارشی که می‌خواهید از تاریخچه‌ی اقامت مشتریان خود از سیستم استخراج کرده و بر اساس آن مشتریان‌تان را درجه‌بندی کنید. در راستای سیاست‌های خود می‌توانید بر اساس همین درجه‌بندی‌ها به مشتریان خود پیشنهادهای خاص بدهید. هتل‌های زنجیره‌ای می‌توانند طرح‌های تشویقی یکپارچه برای تمام شعب خود داشته‌باشند. و این گونه است که برای خودتان یک باشگاه مشتریان هتل تشکیل داده اید.