اپلیکیشن موبایل برای دسترسی به کارتابل

متن: 

همانند پنل مهمان، مدیریت هتل نیز پنل مخصوص خود را در دو قالب پرتال اینترنتی و اپلیکیشن موبایل در اختیار دارد. در این پنل مدیریت می‌تواند برای همه‌ی کارکنان خود حساب‌های کاربری با سطوح دسترسی مختلف تعریف نماید. با این کار درخواست‌های مهمانان در اپلیکیشن پنل مدیریت دریافت می‌شود و سامانه با ایجاد نوتیفیکیشن مدیریت را آگاه می‌سازد. مدیریت می‌تواند به‌سادگی و با لمس صفحه‌ی تلفن همراه، وظایف را به بخش یا شخص مربوطه محول کند. شخص مورد نظر نیز با دریافت نوتیفیکیشن از وظیفه‌ی محول‌شده آگاه می‌شود. این رویه باعث افزایش سرعت و دقت گردش کار هتل خواهدشد. مدیر و نیز تمام کارکنان می‌توانند نرم افزار crm هتل سیس را در قالب اپلیکیشن روی گوشی‌های خود داشته‌باشند و تمام این سفارش‌ها و سایر پیام‌ها را به صورت push notification روی گوشی خود دریافت کنند. این ویژگی سرعت قابل توجهی به گردش کار می‌دهد و باعث می‌شود هم کارکنان همیشه در دسترس مدیریت باشند و هم کارتابل هر شخص همیشه در دسترس او باشد.